-->

2010. november 11., csütörtök

holnap gyomortükrözés

Sziasztok, megint itt kötöttem ki :D nem biztos hogy minden napos gyakorisággal fogok jönni, de majd igyekszem sűrűn feljönni és le írni hogy milyen volt a napom éppen.

Már három hete nem járok suliba.Általánosban állítólag ez a legnehezebb év, és már most ennyi hiányzás, hát uhh. Egyszerűen még az orvosok sem tudják mi a bajom.., ezért felküldtek a korházba hogy legyek meg ultrahangozva, de ez elmarad, mert legközelebb csak januárban lenne hely hasi ultrahangra. Az orvosom beszélt az egyik ismerősével, hogy sürgősen meg kellene engem néznie. Csütörtökre {holnapra} 19:00-ra kaptam időpontot. Déltől nem ehetek semmit. Gyomortükrözést fog elvégezni. Aki nemtudná, egy kicsit vastag csövet fognak a számon keresztül ledugni, melynek végén kamera van, és körbe néznek a gyomromban. A háziorvosom 2 dologra tippelt: Gyomorsavra, Gyomorfekélyre. De az is lehet, hogy teljesen más dolog lesz, ez holnap kiderül.

Most még nagyon meg vagyok rémülve, mert amúgy azt sem bírom, ha az orvosok a fagyispálcával lenyomják a nyelvem, már akkor is.. elkezdek öklendezni, nekem ez valahogy nem pálya :S és majd még kontrollra is vissza kell majd mennem, szóval 1 nyeléssel még meg sem úszom a dolgot. Ha valami komolyabb dolog lesz, szerintem úgyis befektetnek a korházba, de hiszek a legjobbakban, hogy nem lesz semmi komolyabb bajom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése